Visa reklamuje promocję olimpijską (wideo)

Trwa promocja kart Visa związana z przyszłorocznymi IgrzyskamiOlimpijskimi. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie,internecie i punktach sprzedaży.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach olimpijskiej promocji Visa każda osoba, która zapłacikartą tej firmy i zarejestruje transakcję w internecie, SMS-em lubwysyłając kupon pocztą, do 22 listopada może wygrać dwuosobowywyjazd na przyszłoroczne Igrzyska Olimpijskie Vancouver lub kartęprzedpłaconą Visa o wartości 500 zł, natomiast od 23 listopada dokońca grudnia - telewizor plazmowy Panasonic i kartę przedpłaconąVisa o wartości 1000 zł, aparat komórkowy Samsung albo plecak Visa.Akcję wspiera kampania reklamowa, której kreacja pokazuje wyścigbobslejowy, podkreślając główną nagrodę dostępną w tejpromocji.

Działania reklamowe są prowadzone od 19 października w telewizji(TVP1, Polsat, TVN, TVN7, TVN4, stacje z pakietów At Media, DAP,kanały tematyczne TVN, Polsat 2 i Polsat Sport ), prasie (głównietygodniki opiniotwórcze i miesięczniki, w tym tytuły zakupowe),internecie i punktach sprzedaży (ulotki, plakaty, ekranybankomatowe, wrzutki do wyciągów). Ponadto w ramach akcji wcentrach handlowych w 8 miastach zostaną zbudowane specjalnestoiska wyposażone m.in. w symulatory sportów zimowych.Globalną kreację kampanii - zaplanowanej do 27 grudnia -przygotowała agencja Publicis Dialog z Wielkiej Brytanii, zaprodukcję spotu i realizację działań odpowiada agencja Saatchi& Saatchi Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy Mediaedge:cia.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu