Zygmunt i Filip Chajzerowie promują Vision Express (wideo)

Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczyna kolejną odsłonę promocji „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. We wspierających to reklamach występują prezenterzy telewizyjni Zygmunt i Filip Chajzerowie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zygmunt i Filip Chajzerowie promują Vision Express (wideo)
Zygmunt i Filip Chajzerowie w reklamie Vision Express

W kampanii reklamowana jest nowa odsłona promocji „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” w Vision Express, w której uzależniona od wieku zniżka jest naliczana na okulary korekcyjne i - podwójnie - na okulary progresywne korekcyjne.

Oferta dotyczy okularów korekcyjnych jednoogniskowych za minimum 370 zł oraz okularów progresywnych korekcyjnych za minimum 800 zł. Będzie obowiązywała do 24 grudnia.

W spocie Zygmunt Filip Chajzerowie odwiedzają salon Vision Express, gdzie o szczegółach promocji dowiadują się od pary pracowników znanej z wielu wcześniejszych reklam firmy. Okazuje się, że Zygmunt dostanie dużo większą zniżkę niż Filip.

Zygmunt Chajzer pyta też pracownicę o biel jej fartucha, nawiązując do swoich wieloletnich występów w kampaniach środków piorących Vizir (w połowie ub.r. w reklamach tej marki zastąpiła go Anna Starmach).

 

Chajzerowie to kolejne znane osoby reklamujące Vision Express. Przed rokiem w kampanii promocji „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” wystąpił Krzysztof Ibisz.

Działania reklamujące firmę obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za kreację kampanii odpowiada agencja Walk, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe Mediahub.

Rok temu Filip i Zygmunt Chajzerowie promowali wspólnie loterię Radia Złote Przeboje, a wiosną br. wystąpili w spocie New Balance w ramach akcji charytatywnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta