SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vision House zmienił logo i stronę internetową

Dom produkcyjny Vision House odświeżył identyfikację wizualną i serwis internetowy. Zmieniona witryna firmy szeroko prezentuje jej portfolio.

Odświeżona identyfikacja wizualna domu produkcyjnego Vision House opiera się na nowoczesnym i czytelnym designie. Firma zmieniła też serwis internetowy, który obecnie prezentuje jej portfolio w postaci materiałów wideo, nagrań radiowych i artykułów prasowych.

Pod względem technicznym strona funkcjonuje w oparciu o systemu 3e Content Studio z rozbudowanym modułem galerii. Serwis, podobnie jak zmieniony wizerunek Vision House, przygotowała agencja 3e Software House & Interactive Agency.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vision House zmienił logo i stronę internetową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl