SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zagraniczni influencerzy promują Polskę w kampanii #VisitPoland

Ruszyła kampania influencer marketingowa #VisitPoland, promująca nasz kraj jako atrakcyjny turystycznie cel podróży. Akcję przygotowały Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, ze wsparciem technologicznym Google Polska. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, planowany budżet na działania ma zamknąć się w granicach 800 tys. zł.

Konferencja inaugurująca akcję #VisitPolandKonferencja inaugurująca akcję #VisitPoland

W kampanię #VisitPoland zaangażowano ośmiu zagranicznych twórców internetowych, którzy łącznie docierają do co najmniej 11 mln internautów.

Na liście zaproszonych do Polski influencerów znaleźli się: Louis Cole z Wielkiej Brytanii (kanał FunForLouis), Alan Estrada z Meksyku (Alanxelmundo), Kanadyjczyk Christian LeBlanc (Lost LeBlanc), bracia Marko i Alex Ayling z Nowej Zelandii (Vagabrothers), Hiszpan Pau Clavero (Clavero), Conner Sullivan z USA i mieszkająca w Tokio Angela An (InternationallyMe). Część filmów została już opublikowana, kolejne będą trafiać do sieci do końca września br.

 

Promocja na 100-lecie odzyskania niepodległości

Projekt wpisuje się w strategię obchodów 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.

- Cieszę się, że w rządzie jest wiele pomysłów na to, jak realizować inicjatywy tak, by dotrzeć do młodych osób, które bardzo często korzystają z internetu jako podstawowego źródła informacji - mówił w czasie inauguracji akcji Paweł Szefernaker, sekretarz stanu w MSWiA. - Mam nadzieję, że wielu Polaków będzie dumnych z tych materiałów, które się pojawią. Jest to przykład na to, jak niskim nakładem środków można we wspaniały sposób promować Polskę w sposób innowacyjny, na miarę XXI wieku - dodał Szefernaker.

-  Internet zmienia oblicze turystyki i promocji turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna będzie nadal promowała Polskę jako kraj turystyczny, otwarty, gościnny. Zmieniają się narzędzia. Punkt ciężkości przesuwamy na internet. Ten projekt, realizowany w partnerstwie z Google Polska, jest jednym z kroków milowych. Nie boję się określenia, że zaproszeni twórcy [do #VisitPoland] to gwiazdy podróżniczego internetu, celebryci turystyczni - komentował Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Redakcja Wirtualnemedia.pl ustaliła, że Polska Organizacja Turystyczna na kampanię wyda od 700 do 800 tys. zł. #VisitPoland będzie wspierana kampanią digitalową, która w założeniu ma zwiększyć zasięg akcji o 5 mln internautów.

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, każdy z influencerów był w Polsce od pięciu do czternastu dni. Ich dobór uzależniony był od wielkości danego kanału oraz jakości publikowanych na nim treści.

- Kierowaliśmy się dwoma rzeczami. Pierwsza to zasięgi, generowane głównie na YouTube, ale i w social mediach towarzyszących, jak Instagram i Facebook. Druga rzecz to jakość produkowanych materiałów. Zwracaliśmy uwagę przede wszystkim na artyzm - nie chcieliśmy materiałów, które byłyby robione na szybko. Zależy nam na pokazaniu historii pobytu tych osób, które przyjadą do Polski - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Akcja #VisitPoland potrwa do końca września tego roku.

Dołącz do dyskusji: Zagraniczni influencerzy promują Polskę w kampanii #VisitPoland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl