VisolVit w nowych opakowaniach z duszkiem od Czteryczwarte

Produkty marki VisolVit (Angelini) trafiły do sprzedaży w aptekach w zmienionych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Czteryczwarte Brand Design.

km
km
Udostępnij artykuł:
VisolVit w nowych opakowaniach z duszkiem od Czteryczwarte

Przeprowadzony przez Czteryczwarte redesign stanowił jeden z etapów pracy nad odświeżeniem wizerunku marki VisolVit. Dodatkowym powodem do zmiany opakowań było wprowadzenie dwóch nowych produktów: oprócz dotychczasowego VisolVitu w formie saszetek, teraz dostępne są także żelki multiwitaminowe oraz syrop dla najmłodszych dzieci.

Inspiracją do konceptu graficznego stała się najnowsza kampania reklamowa stworzona przez agencję Ambasada BC z nowym brand hero marki - duszkiem. Zajmuje on centralne miejsce także na nowych opakowaniach, umieszczony w witaminowym wirze. Odrębność poszczególnych produktów ma podkreślać zróżnicowanie kolorystyczne opakowań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek