Agencja VML w miejsce połączonych VMLY&R z Wunderman Thompson. Na czele Dariusz Andrian

Należące do holdingu WPP agencje VMLY&R i Wunderman Thompson, od stycznia br. łączą kompetencje pod wspólną marką VML. W Polsce agencja będzie działać pod nazwą VML Poland, a na jej czele stanął - w roli chief executive officer - Dariusz Andrian.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
7 komentarzy
Agencja VML w miejsce połączonych VMLY&R z Wunderman Thompson. Na czele Dariusz Andrian
Dariusz Andrian

Powstała z połączenia VMLY&R i Wunderman Thompson agencja VML zatrudnia 30 tys. specjalistów w 64 krajach. 
W Polsce - pod nazwą VML Poland - ma ponad 800 pracowników w zespołach zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy i Katowicach.

Na czele VML Poland staje Dariusz Andrian jako chief executive officer. Dotychczas kierował VMLY&R Poland. Ma wieloletnie doświadczenie łączenia komunikacji marketingowej z know-how dotyczącym transformacji cyfrowej. Zbudował zespół dostarczający zarówno polskim, jak i zagranicznym klientom rozwiązania technologiczne i skalowalne usługi w zakresie BX, CX i Commerce. 

Marcin Stańczyk zajmuje stanowisko managing director VML Poland i będzie w dalszym ciągu zarządzał zespołem Commerce & Technology w ramach grupy EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Ma ponad 20 lat doświadczenia w kierowaniu zespołami i firmami IT i jest cenionym ekspertem w dostarczaniu efektywnych rozwiązań MarTech dla wielu globalnych marek, takich jak: Ford, Unilever czy GSK. Zarządzana przez niego firma zbudowała strategiczne partnerstwa z technologicznymi gigantami: Sitecore, Adobe, Microsoft, Aquia, Salesforce czy Google. 

grafika

                 fot.Marcin Stańczyk

Dariusz Andrian i Marcin Stańczyk będą blisko współpracować w ramach VML Poland, identyfikując możliwości dynamicznego rozwoju w obszarze commerce i technologii, ze szczególnym uwzględnieniem offshoringu technologicznego.

- Jestem przekonany, że Dariusz i Marcin stworzą doskonały zespół, integrując VMLY&R i Wunderman Thompson, dzięki transformacyjnemu podejściu do usług kreatywno-technologicznych i zrozumieniu zintegrowanych możliwości agencji. Łączymy światowej klasy kreatywność, kompetencje oparte na danych, usługi commerce, customer experience i MarTech, tworząc unikalny powerhouse w Polsce - mówi Ewen Sturgeon, EMEA CEO, VML.

Agencje Wunderman Thompson i VMLY&R funkcjonowały na rynku w dotychczasowym kształcie od 2018 roku, kiedy to połączono ze sobą marki JWT i Wunderman oraz VML i Y&R. Od stycznia br. kontynuują te działania pod wspólnym brandem VML. 

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background
Komentarze (7)
eee
2 lata temu

za krótkie, kto to zapamięta

lollo
2 lata temu

@NUDNE - „oczywiście mężczyźni w średnim wieku na czele. Kiedy w końcu zobaczymy więcej kobiet na menadżerskich stanowiskach? ” Nigdy. VML zrobił super kampanię Ostatni Twój Weekend, co jeszcze mają więcej dla kobiet robić? kpina

wertils
2 lata temu

@NUDNE - „oczywiście mężczyźni w średnim wieku na czele. Kiedy w końcu zobaczymy więcej kobiet na menadżerskich stanowiskach? ” Kiedy dorównają kompetencjami?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji