VML pozostaje kluczową agencją IKEA w Polsce

VML i IKEA przedłużają trwającą od 2018 roku współpracę. VML w dalszym ciągu będzie kluczową agencją obsługującą tego klienta w Polsce.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
VML pozostaje kluczową agencją IKEA w Polsce

Od 2018 roku VML odgrywa kluczową rolę w opracowywaniu i wdrażaniu kompleksowych kampanii dla IKEA - od planowania strategicznego i kreatywnego, po produkcję i wdrożenie w poszczególnych kanałach komunikacji. 

Przedłużenie umowy zapewnia kontynuację współpracy w 2025 roku. Kluczowym obszarem w tym roku będzie dalszy rozwój i działania w ramach platformy komunikacyjnej Hej IKEA, opracowanej i wdrożonej przez VML w 2023 roku.

– Długoterminowa współpraca pozwala nam budować wzajemne zaufanie i głębokie zrozumienie potrzeb klienta przez agencję, co przekłada się na rozwój kompetencji oraz zdolność do dynamicznego reagowania na wyzwania zmieniającego się rynku – mówi Karolina Szabłowska, marketing communication manager, IKEA.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta