SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WPP łączy Geometry z VMLY&R tworząc VMLY&R Commerce

Holding reklamowy WPP kontynuuje proces fuzji w grupie łącząc agencje Geometry i VMLY&R. Powstanie z nich VMLY&R Commerce - agencja zapowiadana jako kompleksowa  "kreatywna firma handlowa '', która łączy talent i zasięg obu tych agencji.

Article

Na czele VMLY & R Commerce stanie globalny dyrektor generalny Beth Ann Kaminkow, obecnie globalny dyrektor generalny Geometry.

VMLY&R Commerce ma odróżniać się od siostrzanych agencji WPP jako odrębny, samodzielny podmiot w globalnej sieci VMLY&R, skupiony na ujednolicaniu strategii klientów dotyczących handlu w celu poprawy wartości marki i konwersji. Ma działać jako odrębna jednostka WPP.

- Doświadczenia konsumentów koncentrują się dziś na handlu, co sprawia, że ​​staje się on coraz ważniejszy dla decyzji marketingowych i medialnych naszych klientów. Ponieważ pandemia przyspiesza nowe zachowania i oczekiwania konsumentów, handel szybko staje się kolejnym kanałem dla najbardziej kreatywnych działań i doświadczeń. Wraz z uruchomieniem VMLY & R Commerce możemy teraz oferować naszym klientom kreatywny handel na dużą skalę, wykorzystując dane i technologię do budowania marek i sprzedaży produktów w różnych kanałach - mówi Kaminkow.

VMLY&R Commerce wykorzysta zastrzeżoną platformę Living Commerce firmy Geometry, aby informować o swoim podejściu do handlu detalicznego, projektowania, eksperymentowania i innowacji.

Nowa firma będzie zatrudniać ponad 11 000 pracowników w 80 krajach.

Połączenie Geometry z VMLY&R to kolejna w ostatnich dniach fuzja w WPP - kilka dni temu ogłoszono bowiem połączenie agencji Grey i AKQA, w wyniku którego powstaga Grupa AKQA zatrudniająca 6 tys. ekspertów z 50 krajów.

VMLY&R Commerce zacznie działać od 1 stycznia 2021 roku, chociaż pełna integracja wszystkich zespołów i zasobów będzie procesem wolniejszym, prowadzonym przez cały 2021 rok.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WPP łączy Geometry z VMLY&R tworząc VMLY&R Commerce

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YMLNSAHVS&PARTNERS
Jeśli Panowie z centrali są sztosami w zarządzaniu to planuję dodać jeszcze kilka fraz. Poczekam dwa lata na ogłoszenie całkowitej zmiany. Patrz na dentsu. omajgadź HEUREKO, wróć.
odpowiedź
User
obserwator
Jeśli Panowie z centrali są sztosami w zarządzaniu to planuję dodać jeszcze kilka fraz. Poczekam dwa lata na ogłoszenie całkowitej zmiany. Patrz na dentsu. omajgadź HEUREKO, wróć.
WPP połączy wszystkich wyjdzie MediaWMMindVML&AQKU+OlgyvyGRUP. Kto na to pozwala? Wielcy CEO a nie mają żadnej siły sprawczej. To co ewakuacja?
odpowiedź
User
Były Baciarz
I tak właśnie padło w końcu Ogilvy.
odpowiedź