VMLY&R dla marki Absolut w digitalu

Agencja VMLY&R Poland wygrała przetarg firmy Pernod Ricard na obsługę marki wódki Absolut. To trzecia, po Wyborowej i Ballantine’s marka tego koncernu w portfolio agencji marka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VMLY&R dla marki Absolut w digitalu

W wyniku wygranego przetargu agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych oraz działaniami in-store.W ramach współpracy na polskim rynku VMLY&R odpowiada za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital, opracowanie komunikacji w social media oraz budowanie widoczności marki w punktach sprzedaży. Ponadto, agencja zajmuje się produkcją assetów kampanijnych, planowaniem mediów oraz współpracą z influencerami zaangażowanymi w kampanie.

Firmy nie podają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

Agencja pracuje już dla dwóch innych marek należących do Pernod Ricard – Wyborowej i Ballantine’s.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK