Za regionalną kampanię „Wkręć się w filmy z Lay’s" odpowiada VMLY&R Poland

„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Akcja objęła zasięgiem 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Za regionalną kampanię „Wkręć się w filmy z Lay’s" odpowiada VMLY&R Poland

Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, iż chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Dlatego najnowszą kampanią „Wkręć się w filmy z Lay’s”, marka zachęca do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie.

Kampania obejmuje telewizję, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media.

- Największym wyzwaniem w pracy nad kampanią było pogodzenie różnorodności kulturowej 33 krajów regionu w taki sposób, aby komunikat był nie tylko ekscytujący i zrozumiały dla wszystkich odbiorców, ale również brał pod uwagę unikatowe w skali lokalnej zwyczaje, stereotypy i postrzeganie świata, nierzadko wzajemnie sprzeczne na poziomie regionalnym - komentuje Adam Augustynowicz, senior account manager w VMLY&R Poland.

Kampania trafiła do emisji w łącznie 33 krajach, m.in. Polsce, Kazachstanie, Rosji czy Gruzji. Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia zostały nakręcone w Belgradzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych