SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Za regionalną kampanię „Wkręć się w filmy z Lay’s" odpowiada VMLY&R Poland

„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Akcja objęła zasięgiem 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, iż chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Dlatego najnowszą kampanią „Wkręć się w filmy z Lay’s”, marka zachęca do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie.

Kampania obejmuje telewizję, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media.

- Największym wyzwaniem w pracy nad kampanią było pogodzenie różnorodności kulturowej 33 krajów regionu w taki sposób, aby komunikat był nie tylko ekscytujący i zrozumiały dla wszystkich odbiorców, ale również brał pod uwagę unikatowe w skali lokalnej zwyczaje, stereotypy i postrzeganie świata, nierzadko wzajemnie sprzeczne na poziomie regionalnym - komentuje Adam Augustynowicz, senior account manager w VMLY&R Poland.

Kampania trafiła do emisji w łącznie 33 krajach, m.in. Polsce, Kazachstanie, Rosji czy Gruzji. Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia zostały nakręcone w Belgradzie.

Dołącz do dyskusji: Za regionalną kampanię „Wkręć się w filmy z Lay’s" odpowiada VMLY&R Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl