SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VMLY&R wygrywa regionalny przetarg marki Cheetos

Agencja VMLY&R wygrała przetarg PepsiCo na kompleksową obsługę reklamową marki przekąsek Cheetos na 33 rynkach z regionu EER (Europa Środkowo-Wschodnia wraz z Rosją i krajami postradzieckimi).

Article

Współpraca rozpocznie się od przygotowania przez VMLY&R taktycznej kampanii na rynek turecki obejmującej swoim zasięgiem digital (Facebook, Instagram i YouTube) oraz telewizję.

Całościowa współpraca zakłada przygotowanie komunikacji 360 stopni, uwzględniającej telewizję oraz realizację kilku dużych aktywacji. Agencja odpowiada także za przygotowanie materiałów kreatywnych do digitalu i punktów sprzedaży.

Działania agencji obejmą 33 kraje, są to: Rosja, Polska, Rumunia, Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja, Azerbejdżan, Kirgistan, Armenia, Uzbekistan, Tadżykistan, Turkmenistan, Czechy. Republika, Węgry, Słowacja, Łotwa, Litwa, Estonia, Serbia z Kosowem, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Była Jugosłowiańska Republika Macedonii, Słowenia, Chorwacja, Grecja, Cypr, Albania, Izrael, Mołdawia, Bułgaria, Turcja.

VMLY&R od 2015 roku pracuje dla marki Cheetos w zakresie obsługi digitalowej.

W 2018 roku regionalną kampanię Cheetos (obejmującą obszar Europy Wschodniej) przygotowała agencja BBDO Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: VMLY&R wygrywa regionalny przetarg marki Cheetos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl