SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vodafone odświeża markę

Firma Vodafone zamierza uruchomić nową globalną kampanię marketingową w ramach największej od czterech lat zmiany strategii dla swojej marki.

Kampania będzie przede wszystkim obejmować zmianę głównego sloganu reklamowego operatora "Make the most of now" na "Power to you".

Vodafone planuje w najbliższych miesiącach uruchomienie szeregu nowych usług, mających wykorzystać rosnącą popularność mobilnego internetu. Wśród nich ma się znaleźć sklep z aplikacjami na telefony komórkowe.

Budżet reklamowy sieci obsługuje należąca do holdingu WPP Group agencja Team Vodafone. Z kolei w ubiegłym miesiącu firma powierzyła obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów domowi mediowemu OMD (Omnicom). Co roku operator wydaje na reklamę około 600 milionów funtów.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vodafone odświeża markę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl