Vogel rozwija swoją działalność w Warszawie

Zakończyła się fuzja warszawskiego wydawnictwa Lupus z Vogel Burda Communications we Wrocławiu.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na początku kwietnia bieżącego roku zakończyła się fuzja warszawskiego wydawnictwa Lupus z Vogel Burda Communications sp. z o.o. we Wrocławiu. Jednocześnie do Warszawy przeniosła się redakcja miesięcznika „CHIP”, co czyni z oddziału warszawskiego ważną siedzibę redakcyjną.

„Przechodzimy obecnie proces centralizacji działań wydawniczych w zakresie dystrybucji, reklamy i prac redakcyjnych. Proces ten rozpoczął się już w końcu 2005 roku przeniesieniem do Warszawy działu reklamy, a niezwykle dynamiczne działania konkurencji w pierwszym kwartale tego roku narzuciły nam konieczność podjęcia szybkiej realizacji dalszych kroków. Chcemy być jak najbliżej naszych partnerów i rynku, a one właśnie skupione są przede wszystkim w Warszawie. Natomiast w pozostałej sferze działalności nadal utrzymywać będziemy ścisły kontakt z siostrzaną firmą Burda Polska we Wrocławiu”  - wyjaśnia Andreas Möller, prezes zarządu grupy wydawniczej Vogel Burda w Polsce, wyjaśnia.

Fuzja wydawnictw Vogel Burda Communications i Lupus rozpoczęła się pod koniec roku 2003, kiedy to Vogel Burda GmbH, właściciel Vogel Burda Communications Polska, przejął 100% udziałów w wydawnictwie Lupus. Po zintegrowaniu spółek VBC i Lupus powstało wydawnictwo, które zajmuje pozycję lidera na polskim rynku prasy IT. Nowo powstała grupa wydawnicza dysponuje bogatym portfolio tytułów („CHIP”, „Enter”, „CRN – Computer Reseller News Polska”, „CHIP Komputer Test”, „CHIP FOTO-VIDEO digital”) skierowanych do szerokiego grona odbiorców – od czytelników specjalistycznej prasy IT, poprzez pisma przeznaczone dla użytkowników komputerów, aż po tytuły dla miłośników fotografii cyfrowej i nowych technologii.

Wydawnictwo Vogel Burda Communications jest częścią koncernu wydawniczego Vogel Burda Holding, utworzonego latem 2000 roku przez Vogel Medien Gruppe i Hubert Burda Media. Poza Polską VBH działa na rynku wydawniczym m.in. w Austrii, Czechach, Chinach, Niemczech, Grecji, Indiach, Indonezji, Rosji, Rumunii,  Singapurze, Szwajcarii, Turcji, we Włoszech oraz na Węgrzech i Ukrainie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu