SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na rynku debiutuje "Vogue Man", numer z trzema różnymi okładkami

Dzisiaj na rynku zadebiutuje pierwszy numer "Vogue Man" (Visteria). Magazyn ma być przeznaczony dla mężczyzn, którzy interesują się modą oraz kulturą. Będzie dostępny z trzema różnymi okładkami: z Jerzym Skolimowskim, Jonem Kortajarenem oraz Jakubem Józefem Orlińskim.

W lipcu br. jako pierwsi pisaliśmy, że wydawca Vogue Polska - spółka Visteria - do końca 2019 roku ma uruchomić trzy nowe produkty w swoim portfolio: "Vogue Uroda", "Vogue Polska Men" oraz aplikacją mobilną.

Zgodnie z zapowiedziami, magazyn dla panów pojawi się na polskim rynku 24 października br. jako wydanie specjalne „Vogue Polska”. Jego cena okładkowa wyniesie 16,90 zł.

Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska” z czytelnikami przywitał się słowami: „Męskość nie zawsze oznacza to samo”, dlatego na pierwszą okładkę wydania męskiej edycji pisma zaprosił trzech różnych mężczyzn.

W rozmowie z Krzysztofem Materną Jerzy Skolimowski opowie o pracy artysty - reżysera, swojej twórczości oraz dorobku, a sesję ilustrującą wywiad wykonano w jego mazurskim domu.

Kolejnym „okładkowym” mężczyzną jest Jon Kortajarena, który od 15 lat pracuje jako model, a do tej pory wystąpił w 14 kampaniach Toma Forda. W 2009 roku debiutował na wielkim ekranie i od tamtej pory pracuje również jako aktor, angażując się także w walkę o ochronę środowiska.

Trzecim bohaterem z okładki jest Jakub Józef Orliński - 29-letni kontratenor, który koncertuje na największych scenach całego świata, ale i tańczy breakdance.

W „Vogue Man” znajdą się także teksty: Marcina Różyca - „Niektórzy mają kaloryfery, niektórzy bojlery” o ruchu body positive w modzie męskiej; dział: „Kochamy” - ze zdjęciami kultowych męskich atrybutów; przegląd mody męskiej; o polskim tenisiście - Hubercie Hurkaczu, a także polskim scenografie teatralnym i operowym Borisu Kudlicka czy pisarzu Vincencie V. Severskim, którego nowa powieść „Christine” o Krystynie Skarbek będzie miała premierę pod koniec października.

"Vogue Polska" to dwudziesta trzecia edycja magazynu na świecie, jego wydawcą w Polsce jest spółka Visteria założona przez Kasię Kulczyk.

Dołącz do dyskusji: Na rynku debiutuje "Vogue Man", numer z trzema różnymi okładkami

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anna
Pisemko będzie leżało w zakładzie fryzjerskim. Może niektóre panie czasem je przejrzą. Poza tym nie wróżę powodzenia w sprzedaży. Plastik fantastik o niczym za 16,90 PLN.
odpowiedź
User
startup
Bardzo dopracowany i ekskluzywny produkt, na który nikt nie czeka.
odpowiedź
User
Janek
Bardzo dopracowany i ekskluzywny produkt, na który nikt nie czeka.

Pięknie powiedziane.
odpowiedź