SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Vogue Polska” promował się mobilnymi kawiarniami

W dniu debiutu „Vogue Polska” na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn. Akcję przygotował LuxHub (Havas Media Group).

Article

14 lutego, kiedy na polskim rynku ukazał się pierwszy numer magazynu „Vogue”, w 15 lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Katowicach i Łodzi na ulicach otwarto mobilne kawiarenki Vogue. Każdy chętny mógł poczęstować się w nich gorącą czekoladą oraz zapoznać się z pierwszym polskim wydaniem magazynu. Akcja można było  śledzić w mediach społecznościowych pod hashtagiem #voguepolska.

Za zaplanowanie i realizację akcji ambientowej odpowiada zespół LuxHub, jednostki Havas Media Group wyspecjalizowanej w komunikacji marek premium.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Vogue Polska” promował się mobilnymi kawiarniami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl