SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Vogue Polska” nie zostanie zgłoszony do ZKDP, od piątego numeru zmniejszony nakład

Wydawca magazynu „Vogue Polska” (Visteria) nie ma w planach zgłoszenia tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W środę na rynku pojawi się na drugi numer miesięcznika w nakładzie 160 tys. egz. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika także, że od piątego numeru nakład pisma zostanie zmniejszony do 115 tys.

Article

„Vogue Polska” pojawił się na rynku 14 lutego, kosztuje 16,90 zł. Część nakładu rozeszła się już w przedsprzedaży internetowej. Pismo można również zamawiać w prenumeracie - kwartalna kosztuje 35 zł, roczna 125 zł, zaś dwuletnia - 245 zł. Wydawca nie podaje, czy jest to promocja, czy też ceny zostaną zachowane po starcie magazynu.
 
Jak udało nam się ustalić, tytuł nie zostanie w najbliższym czasie zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, który udostępniania dane o nakładach i dystrybucji tytułów prasowych. Przedstawiciele pisma nie odpowiedzieli na pytania portalu Wirtualnemedia.pl o powody takiej decyzji.

Nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że do czwartego numeru zostanie utrzymany obecny nakład w wysokości 160 tys. egzemplarzy. Później zostanie zmniejszony do 115 tysięcy.

Redaktorem naczelnym „Vogue Polska” jest Filip Niedenthal, jego zastępcą Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgorzata Bela. Zespół redakcyjny liczy kilkanaście osób. Wydawcą jest spółka Visteria założona przez Katarzynę Kulczyk. Pismo drukowane jest w krakowskiej Druk LSC Communications Europe. Za kolportaż, dystrybucję i e-commerce odpowiada Ringier Axel Springer Polska.

„Vogue Polska” wydawany jest na licencji Les Publications Condé Nast. W ciągu roku będzie ukazywać się 11 wydań magazynu (numer wakacyjny dostępny w lipcu i sierpniu). Cena reklamy na pojedynczej stronie wynosi do 149 800 zł, zaś na rozkładówce - 280 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Vogue Polska” nie zostanie zgłoszony do ZKDP, od piątego numeru zmniejszony nakład

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bla
leży tego po sklepach, nikt już nie kupuje, zwroty będą 1 numeru. taki luksusowy magazyn, że w sklepie sieci Stokrotka na dziale z prasą kilka egzemplarzy leżało. czyli krzyczą o 160 tys. i wykupionym nakładzie, ale jak się nie zgłoszą do ZKDP to będą mogli cuda opowiadać i o 200 tys. nakładzie... taki Vogue.
36 5
odpowiedź
User
pavv
Co się stało, że się ze*rało? Podejrzewam, że od 10 numer nakład będzie wynosił max. 50 tys.
25 1
odpowiedź
User
ccc
A miało być tak pięknie....
26 1
odpowiedź
User
bla
A miało być tak pięknie....
a jak jeszcze pomajstrują przy okładce numeru 2, to dopiero będzie akcja! bo przecież niektórzy dla okładki kupują, czego nie rozumiem. A są może jakieś przecieki co do wyglądu tej okładki nr 2?
13 2
odpowiedź
User
pukają w dno
Próba osiągnięcia sukcesu na tej papierowej gazetce jest przedsięwzięciem karkołomnym na poziomie równym organizacji gołębi pocztowych które miałyby zastąpić E-mail oraz Pocztę Polską. Kto o zdrowych zmysłach inwestuje dziś w prasę papierową i naiwnie liczy, że będzie "presiż" to się ludzie rzucą po modny papierek? Hahahah ale wtopa.
21 1
odpowiedź
User
Loulou
To nie wróży dobrze. Widocznie pierwszy numer nie rozszedł się tak dobrze jak nas zapewniają.
17 0
odpowiedź
User
Sss
Nie dziwię się. Zrobiły byle przy 1 numerze, kupiłam i... Dużo reklam, b. przeciętna jakość druku, słabo wyróżnione strony tytulowe przez co panuje mały chaos, nie wiadomo gdzie się zaczyna artykuł. Drugiego numeru raczej nie kupię. To już wolę dać 3zl na Olivie.
20 1
odpowiedź
User
xyz
Nie zgłoszą się do ZKDP bo musieliby podać realny nakład. Taki jaki drukują. Będę powtarzać jak mantrę kto nie jest w ZKDP ten ma coś do ukrycia!
19 3
odpowiedź
User
Wanda
Jakie życie, taki Vogue
15 0
odpowiedź
User
zdegustowany
Polacy najwyraźniej nie dorośli jeszcze do dwustu stron reklam. Co za ciemnogród.
21 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing