SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volkswagen Group Polska realizuje tylko in-house kampanie programmatic. Na czele zespołu stanął Patryk Pacenko

Koncern Volkswagen Group Polska uruchomił własny dział do realizacji kampanii w modelu programmatic. Wewnętrzny dział powstał przy wsparciu audytora mediowego Stars.

fot. Shutterstock.comArticle

Zespół In-house realizuje już kampanie dla wszystkich marek z Grupy (Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, Skoda, Audi, Seat, Porsche). Na czele nowej struktury stanął stanął Patryk Pacenko, wcześniej związany z TVN. W dziale pracują trzy osoby. Poprzednio realizacją kampanii w modelu programmatic zajmowały się dla Volkswagena zatrudnione domy mediowe.

- Sukces wprowadzenia programatycznej realizacji kampanii online w naszej organizacji dla wszystkich marek Grupy Volkswagen jest wielowymiarowy: od dużych oszczędności, po większą troskę o brand safety i parametry efektywnościowe. Dodatkowo bliska współpraca działu in-house z wszystkimi markami wzmocniła ducha innowacyjności - mówi Michał Szaniecki, managing director SEAT & Cupra w VGP.

W projekcie VGP wspierany był przez zespół specjalistów audytora mediowego Stars, który odpowiadał za zaplanowanie i wdrożenie operacyjne całego projektu, w tym za pomoc w doborze technologii, projektowaniu niezbędnych zasobów, w tym HR, oraz dostosowaniu procesów biznesowych.

- Zarówno duzi, jak i mniejsi reklamodawcy coraz wyraźniej czują potrzebę analizowania każdej złotówki inwestowanej w wydatki mediowe. Widoczne jest coraz mniejsze przyzwolenie Klientów na nieoficjalne rozliczenia pomiędzy agencjami a dostawcami, o których wszyscy wiedzą, a nikt nie mówi głośno. W modelu In-House wszelkie zaoszczędzone w ten sposób pieniądze można zainwestować w zakup dodatkowych powierzchni reklamowych, tym samym dostarczając jeszcze lepsze wyniki kampanii - komentuje Rafał Szysz, CEO Stars.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Volkswagen Group Polska realizuje tylko in-house kampanie programmatic. Na czele zespołu stanął Patryk Pacenko

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stasi
Fajny ten stars, audytuje konkurentów, ściąga poufne informacje od mediów a potem doradza klientowi jak te media doić.
odpowiedź
User
Maria
I dobrze zrobili. Agencje grabią klientów i na dodatek to obiboki. Kupowanie samemu ma tylko plusy. Oby takich przejść więcej.
odpowiedź
User
ojciec adamczyk
i zaraz domy mediowe będą pisały że boli ich juz d..
odpowiedź