SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Volkswagen rusza z kampanią „Twoje Centrum Oszczędności”

Pod hasłem „Twoje Centrum Oszczędności” ruszyła ogólnopolska kampania marki samochodów Volkswagen. Za akcję odpowiadają Hand Made, PHD Rocket oraz One Production.

Article

Koncept kreatywny kampanii odwołuje się do pojęcia związanego z kosztami utrzymania kupionego samochodu Total Cost of Ownership (TCO). Volkswagen ten skrót rozwija jako „Twoje Centrum Oszczędności”, wskazując na niskie koszty eksploatacji swoich aut.

Głównym elementem kampanii jest spot telewizyjny, zawierający elementy animacji 3D. Reklama prezentuje cykl życia auta oraz ile i kiedy trzeba do niego dopłacać.

Kampania obejmuje ponadto reklamy w prasie oraz internecie.

Za kreację odpowiada agencja Hand Made, spot został wyreżyserowany przez Karola Kołodzińskiego, za zakup mediów dom mediowy PHD Rocket, a film został wyprodukowany przez One Production.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Volkswagen rusza z kampanią „Twoje Centrum Oszczędności”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing