SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W górę czytelnictwo międzynarodowych tytułów biznesowych

W ciągu ostatnich dwóch lat międzynarodowe tytuły biznesowe, takiejak 'Financial Times' czy 'The Economist', zanotowały znaczącywzrost czytelnictwa.

W górę czytelnictwo międzynarodowych tytułów biznesowych

Z badania przeprowadzonego przez firmę Ipsos MediaCT wynika, żetego typu pisma czyta obecnie 40 procent osób podejmujących decyzjebiznesowe w europejskich firmach - informuje serwis Brand Republic.Dla porównania jeszcze w 2006 roku wskaźnik ten wynosił 31procent.

Wśród konkretnych tytułów, które zanotowały wzrost pod tymwzględem, znalazły się m.in. 'Financial Times' (z 13,1 do 14,3procenta), 'The Economist' (z 10,3 do 12,3 procenta) oraz 'NationalGeographic' (z 6,9 do 9,3 procenta).

Odsetek respondentów czytających dzienniki o tematyce biznesowejzwiększył się między 2006 a 2008 rokiem z 16 do 17 procent. Z koleiw przypadku tygodników zanotowano wzrost z 18 do 20 procent, a wprzypadku miesięczników z 20 do 24 procent.

W ramach raportu o nazwie Business Elite Survey, firma IpsosMediaCT przebadała 457.990 osób podejmujących decyzje biznesowe weuropejskich firmach, z czego 3/4 piastuje stanowisko co najmniejwiceprezesa lub dyrektora.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W górę czytelnictwo międzynarodowych tytułów biznesowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl