SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„W kolorze nadziei” - spot piwa Lech o dobru ludzkim w czasie epidemii (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) dotycząca epidemii koronawirusa. Akcja zachęca do wspierania zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na walkę z epidemią.

Article

Spot z kampanii pokazuje, jak na różne sposoby Polacy w czasie epidemii wspierają inne osoby. - Jeśli tyle dobrego zrobiliśmy w tych czasach, to ile damy radę zrobić, gdy nadejdą te lepsze - komentuje lektor.

Reklama kończy się planszą z logo piwa Lech i hasłem „W kolorze nadziei” oraz zachęcą do wspierania służby zdrowia za pośrednictwem internetowej zbiórki prowadzonej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Marka piwa Lech już od 2014 roku współpracuje z Fundacją WOŚP jako sponsor Pol'and'Rock Festival (wcześniej działającego pod nazwą Przystanek Woodstock). W ramach tego sponsoringu w reklamach Lecha występował Jerzy Owsiak.

 

Tegoroczna produktowa kampania reklamowa piwa Lech trwa od połowy marca pod hasłem „Źródło lechend”. W kwietniu w tej samej konwencji zaczął być promowany Lech Free.

Za obsługę komunikacji marketingowej piwa Lech odpowiadają agencja Bardzo (kreacja reklam ATL) oraz dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów). Nowy spot wyreżyserował Tomasz Knittel, nakręcił Patryk Kin, realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją Televisor.

Spot piwa Lech to kolejna kampania marki piwnej nawiązująca do epidemii koronawirusa. Spot Tyskiego emitowany od końcówki marca obrazuje hasło „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”, ponadto przygotowano klip z udziałem Wojciecha Manna pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”.

Kampania Żywca jest oparta na sloganie „Jak teraz Ż?”, akcja promująca Captain Jack - na internetowych eventach z influencerami, a akcja promująca Warkę jest realizowana pod hasłem „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”.

Z kolei nowy spot piwa Okocim obrazuje hasło „Będzie OK - będzie Okocim”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „W kolorze nadziei” - spot piwa Lech o dobru ludzkim w czasie epidemii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl