W Komforcie wielka wyprzedaż

15 listopada rozpoczęła się kolejna duża kampania reklamowa Komfortu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Wielka wyprzedaż, taniej do 30%" to jej hasło przewodnie. Celem kampanii jest wsparcie ogólnopolskiej akcji promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunkusieci. Całkowity budżet kampanii to ponad 2,5 mln zł.

Trzonem akcji jest reklama telewizyjna. Dziesięciosekundowy spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVP3, TV4 oraz TVN7. W sumie zaplanowano ponad 450 emisji w okresie od 15 listopada do 12 grudnia.

Ważnym wsparciem dla telewizji są billboardy - około  600 tablic w całej Polsce.

Reklamy akcyjne ukażą się również w prasie, między innymi w Tele Tygodniu oraz dodatkach do dzienników lokalnych -  Tele Programie i  Tele Magazynie,w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich oraz prasie wnętrzarskiej i poradnikowej. Łączny nakład wszystkich tytułów prasowych, w których znajdzie się  reklama akcyjna wynosi blisko 13 mln egzemplarzy. Przygotowano także ponad milion  gazetek reklamowych z ofertą promocyjną sieci, kolportowanych w sklepach oraz insertowanych w ogólnopolskiej Gazecie Wyborczej. Informacje o akcji pojawią się na stronach internetowych Komfortu oraz na wybranych portalach internetowych.

W sklepach Komfortu kampanię wspierają plakaty, promocyjne etykiety cenowe oraz banery.

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o wyprzedaży w Komforcie, oraz przypomnienie marki i oferty, budowanie i utrwalanie wizerunku sieci jako specjalisty - lidera branży pokryć podłogowych.

Strategia firmy zakłada dotarcie do klientów z przekazem, iż "Komfort oferuje produkty najwyższej jakości w bardzo dobrych, a także wyjątkowo okazyjnych cenach". Główny nacisk akcji został położony na obniżone ceny w Komforcie.  Kampania medialna potrwa cztery tygodnie. Promocja w sklepach rozpocznie się w poniedziałek 15. listopada i zakończy 31 grudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta