W nowym sezonie „Czarnego lustra” widzowie zdecydują o fabule i losach bohaterów

Netflix jest coraz bliżej wprowadzenia nowego sposobu angażowania widzów w produkowane przez siebie seriale i filmy. Chodzi o rozwiązanie, w którym odbiorcy będą decydować o przebiegu akcji, losach bohaterów i zakończeniu fabuły w poszczególnych serialach i filmach. Na pierwszy ogień pójdzie jeden z odcinków nowego sezonu serialu „Czarne lustro”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
W nowym sezonie „Czarnego lustra” widzowie zdecydują o fabule i losach bohaterów

Informacje na temat planów Netflixa związanych z nowym sposobem angażowania odbiorców i pozyskiwania nowych użytkowników dostarczył Bloomberg opierając się na własnych anonimowych źródłach w kierownictwie serwisu.

Zgodnie z planami Netflix zamierza w najbliższej przyszłości zaproponować widzom, by oni sami decydowali o tym jaki ma być scenariusz i przebieg fabuły w konkretnym odcinku serialu lub filmie fabularnym. Nowy system interakcji pozwoli odbiorcom np.  wybrać spośród kilku propozycji jak ma się zakończyć oglądany przez nich tytuł.

Piąty sezon "Black Mirror" jeszcze w 2018 roku

Według Bloomberga próby nowego systemu pojawią się w serwisie już przy okazji nadchodzącego nowego, piątego sezonu popularnego serialu „Czarne lustro”, którego premierę zaplanowano na grudzień br. W jednym z odcinków widzowie otrzymają możliwość zadecydowania o dalszym losie bohaterów i zakończeniu fabuły.

Nowy sposób angażowania widowni Netflix zastosował już wcześniej wprowadzając go eksperymentalnie do animowanego filmu „Puss in Book”. Na początku odbiorca musi zdecydować z kim ma się zmierzyć główny bohater, a późniejsza akcja jest konsekwencją tego wyboru. Po obejrzeniu jednej wersji fabuły widz może rozpocząć projekcję od nowa i zbadać inne, alternatywne propozycje. Podobnie ma być w przyszłości w wypadku filmów i seriali dla dorosłych.

W tej chwili na Netfliksie dostępne są cztery sezony "Black Mirror" . Za jeden z odcinków czwartego sezonu - "USS Callister" - Netflix odebrał niedawno prestiżową nagrodę Emmy.

Rośnie liczba abonentów

W II kwartale 2018 roku Netflix zanotował przychody w wysokości ponad 3,9 mld dolarów, a zysk netto serwisu osiągnął poziom 384 mln. Platforma przyciągnęła do siebie 5,2 mln nowych użytkowników, których przeważająca większość pochodzi z rynków poza USA. W sumie z Netflixa korzysta obecnie ponad 130 mln internautów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej