W Polsacie najdroższe reklamy przy meczach polskich siatkarzy

Biuro reklamy Polsat Media podały ceny reklam m.in. w Polsacie na lipiec. Najwięcej, bo blisko 100 tys. zł netto trzeba zapłacić za reklamy przy meczach polskich siatkarzy rozgrywanych w ramach Ligi Narodów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
W Polsacie najdroższe reklamy przy meczach polskich siatkarzy
Zawodnicy reprezentacji Polski w siatkówce, fot. facebook.com/PolskaSiatkowkaOfficial

Polsat pokaże w lipcu cztery mecze polskich siatkarzy w ramach Ligi Narodów w siatkówce mężczyzn: 16 lipca z Iranem, 17 lipca - z Kubą, 19 lipca - z Bułgarią i 20 lipca - z Francją. Najdroższy spot kosztuje 90,9 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów).

Stacja będzie też transmitować mecze Ligi Narodów w siatkówce kobiet - 11 i 12 lipca. Polki zagrają wtedy z Brazylią oraz z Japonią. Przy tych transmisjach reklamy są tańsze i kosztują maks. 27,4 tys. zł.

26 lipca br. widzowie Polsatu będą mogli obejrzeć XXX Jubileuszowy Festiwal Kabaretu Koszalin 2025 - Jeszcze żyjemy. Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy nim muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 68,5 tys. zł.

W sobotnim paśmie kabaretowym maksymalna cena spotu nie przekracza 50,7 tys. zł.

Cena reklamy przy “Wydarzeniach” wynosi 53,2 tys. zł w dni powszednie i 29,5 tys. zł w niedziele. Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 45,7 tys. zł w dni robocze i 49,4 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 39,6 tys. zł i 47 tys. zł. 

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na lipiec. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu