SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Polsacie w kwietniu reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i kabaretach. 45,5 tys. zł za „Idola”

W opublikowanym przez Polsat cenniku reklamowym na kwiecień ceny spotów w niektórych pasmach są kilka procent wyższe, a w innych - niższe niż w kwietniu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy niedzielnym paśmie „Kabaret na żywo”.

Article

Cena emisji 30-sek. spotu przy poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” w kwietniu br. sięga nawet 76 tys. zł (cena netto, bez rabatów). W ub.r. było to maksymalnie 60,4 tys. zł.

Z kolei za umieszczenie reklamy przy paśmie kabaretowym „Kabaret na żywo” nadawanym w niedzielne wieczory trzeba zapłacić do 63,2 tys. zł. W kwietniu ub.r. o tej porze Polsat pokazywał program „Must be the music - Tylko muzyka”. Wówczas najdroższa reklama kosztowała 47,9 tys.zł.

Ponad 60 tys. wydadzą na emisję spotu marketerzy zainteresowani blokiem przy programie „The Brain – Genialny umysł”. Reklama w nim kosztuje nawet 62 tys. zł.

Spośród programów rozrywkowych Polsatu najdroższą reklamowo produkcją jest sobotni show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Reklama przy nim kosztuje 47 tys. zł (w ub.r. 43,7 tys. zł).

Spot przy „Idolu” wyceniono na 45,5 tys. zł, a przy programie „Dancing with the stars – Taniec z gwiazdami” -  na 38,2 tys. zł (w ub.r. 43,7 tys. zł).

W porównaniu z rokiem ub. staniały reklamy przy prowadzonym przez Katarzynę Dowbor programie „Nasz nowy dom” - z 45,6 do 43,8 tys. zł.

Wśród seriali Polsatu najdroższe reklamy ma serial „Przyjaciółki” - kosztują do 44,1 tys. zł (43, tys. zł rok temu). Cena spotu przy „Pierwszej miłości” wynosi z kolei 40,7 tys. zł (w ub.r. 39,8 tys. zł), a przy „Świat według Kiepskich” - maksymalnie 33,8 tys. zł (w ub.r. 37 tys. zł). Za reklamę przy „Niani w wielkim mieście” trzeba natomiast zapłacić 39,6 tys. zł.

Ceny spotów przy „Wydarzeniach” dochodzą w kwietniu br. do 42,8 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 44,5 tys. zł) i do 42,2 tys. zł w niedziele.

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje maksymalnie 39,2 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. 43,4 tys. zł) i do 46,1 tys. zł w niedziele.

Z kolei spot przy prognozie pogody kosztuje teraz 39,7 tys. zł w dni robocze (w ub.r. 46,2 tys. zł) i 52,3 tys. zł w niedzielny wieczór.

7 kwietnia Polsat będzie transmitował KSW 38 - zainteresowani reklamą przy tej transmisji klienci zapłacą do 35 tys. zł za emisję 30-sek. spotu.

Polsat Media jako ostatnie - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - opublikowało ceny reklam na kwiecień.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W Polsacie w kwietniu reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i kabaretach. 45,5 tys. zł za „Idola”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl