SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„W tyle wizji” hitem TVP Info. Program zyskał 208 tys. widzów

W okresie od 1 września ub.r. do 20 lipca br. program „W tyle wizji” śledziło średnio 530 tys. widzów, o 208 tys. osób więcej niż w pierwszych miesiącach nadawania. Audycja daje TVP Info pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych, przegrywając z TVN24. Wpływy z reklam w analizowanym okresie wyniosły 10,70 mln zł.

Marcin WolskiMarcin Wolski

Program „W tyle wizji” emitowany jest na antenie TVP Info w dni powszednie o godz. 21.50. Średnia widownia audycji w okresie od 1 września 2016 roku do 20 lipca 2017 roku wyniosła 530 tys. osób. Przełożyło się to na 4,02 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,99 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 6 lipca br., które śledziło średnio 863 tys. osób.

Dla porównania, średnia widownia „W tyle wizji” w pierwszych miesiącach emisji (tj. w okresie od 1 kwietnia do 18 sierpnia ub.r.) wyniosła 322 tys. widzów, co przełożyło się na 2,45 proc. SHR w 4+ i 0,65 proc. w 16-49. Oznacza to, że program zyskał 208 tys. oglądających.

TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, którego udział wynosi wówczas 4,29 proc. (stacja te w tym czasie emituje m.in. program „Szkło kontaktowe”, który posiada podobną formułę do „W tyle wizji”). Gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (0,83 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 lat.

„W tyle wizji” to program nadawany na żywo, w którym gospodarze w zabawny sposób podsumowują wydarzenia dnia. Każdego dnia audycję prowadzi inna para publicystów.

Od października ub.r. po każdym wydaniu „W tyle wizji” TVP Info emituje jego dodatkową część - „W tyle wizji extra”. Z informacji uzyskanych przez portal Wirtualnemedia.pl program też również notuje wysokie wyniki oglądalności w grupie 4+, ale Nielsen nie udostępnił tych danych.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,52 proc.

Dołącz do dyskusji: „W tyle wizji” hitem TVP Info. Program zyskał 208 tys. widzów

54 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Haha szkiełko tuskvisionnetwork upada
odpowiedź
User
rr2
tak trzymać
odpowiedź
User
media
Serio, to jest bardzo dobry wynik, nie tak dużo za Szkłem Kontaktowym, które w końcu jest emitowane wiele lat i ma powiedzmy żelazną publiczność, a W tyle wizji ma ponad rok chyba i już taka oglądalność.
odpowiedź