“W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz” (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska ruszyła z kampanią promującą ofertę dla klientów biznesowych. Akcja realizowana jest pod hasłem “W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania jest wsparciem wprowadzonej we wrześniu br. przez UPC oferty promocyjnej dla biznesu, obejmującej telewizję, internet i telefon (więcej na ten temat). Działania prowadzone są na antenie kanału TVN 24 oraz w internecie (bannery na portalach Money.pl, Wiadomosci24.pl, Gazeta praca.pl, Newsweek.pl i Biznes-firma.pl itp.). Dodatkowo nową ofertę promują materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty.

Kreację kampanii przygotowała agencja Ad King, spot nakręciła agencja Mechaniczna Pomarańcza, zaś media zaplanował Media Vest. Materiały BTL przygotowała z kolei agencja CGAmk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style