SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wakacje.pl wirtualnie i realnie

Portal Turystyczny Wakacje.pl uruchamia nowe punkty obsługi swoich klientów

Pomysł poszerzenia kontaktów z klientem o rzeczywiste punkty handlowe to element szerokiego programu wyjścia do klienta.

 – Na bieżąco unowocześniamy firmę, wprowadzamy nowe narzędzia usprawniające obsługę klientów, a przez to kształtujemy nowe drogi w e-biznesie – wymienia jakościowe zmiany w Portalu Mariusz Panek, Wiceprezes Zarządu Wakacje.pl. – Oddziały rzeczywiste stanowią uzupełnienie i poszerzenie naszej podstawowej działalności jaką jest i nadal pozostanie handel elektroniczny.

Partnerem lokalizacyjnym Wakacje.pl została gdańska spółka JWK-INVEST S.A. Jest ona właścicielem powstającej ogólnopolskiej sieci galerii handlowych Alfa. – Nasze obiekty to miejsca zlokalizowane w świetnych rejonach miasta, łatwo dostępne dla klientów tak pieszych, jak i zmotoryzowanych. Do ich dyspozycji oddajemy dwupoziomowe parkingi z łatwą komunikacją wewnętrzną, bogaty i zróżnicowany pasaż handlowy, zespół kawiarniano-restauracyjny oraz nowoczesny multiplex kinowy - wymienia główne zalety centrum Katarzyna Szczycińska, Marketing Manager w JWK-INVEST. - Naszymi klientami są przede wszystkim kobiety i to zarówno te młode, dynamiczne jak i dojrzałe o ugruntowanej pozycji zawodowej i ściśle sprecyzowanych gustach. Przychodzą do naszego Centrum z całymi rodzinami i wszyscy znajdują dla siebie coś interesującego.

W chwili obecnej oferty Wakacje.pl można wybierać, konsultować i nabywać w pierwszym realnym oddziale zlokalizowanym w gdańskim Alfa Centrum. Już od połowy października ruszy kolejny punkt w powstającej właśnie olsztyńskiej galerii.

- Chcemy wyjść z naszą ofertą jak najbliżej do naszych klientów – precyzuje nowy pomysł Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl – Jeżeli w trakcie dnia znajdą oni ciekawe oferty na naszych stronach Internetowych, to w trakcie popołudniowych zakupów mogą bez pośpiechu wejść do realnych oddziałów Wakacje.pl i skonsultować wszystkie szczegóły z pracującym tam specjalistą. Jeżeli tylko zechcą mogą też na miejscu, w prosty sposób, sfinalizować całą transakcję.

Zarząd firmy liczy, że nowy pomysł spotka się z dużym zainteresowaniem dotychczasowych klientów Portalu. Punkty realne to dla Wakacje.pl kolejny kanał komunikacji na linii klient – firma. Jest też duża szansa na portfel nowych klientów. Według statystyk spółki JWK-INVEST S.A. Centrum Alfa odwiedza miesięcznie ponad 350 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Wakacje.pl wirtualnie i realnie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl