SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wakacje trzymają dla Neckermanna (wideo making of)

Jak przygotowywano emitowane wiosną br. reklamy telewizyjne biura podróży Neckermann? Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

Wiosenna kampania Neckermanna przebiegała pod hasłem „Dobre wakacje trzymają cały rok”. W akcji wykorzystywane były trzy 15-sekundowe spoty, które w zabawny sposób obrazowały to hasło.

>>> Neckermann: Dobre wakacje trzymają cały rok (wideo)

Oprócz telewizji kampania obejmowała telewizję, internet oraz prasę. Reklamowane w niej były najpopularniejsze kierunki turystyczne z oferty Neckermanna.




Produkcją reklam zajęła się firma Time Code. Strategię całej kampanii przygotowała agencja Labcon, a media kupił dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: Wakacje trzymają dla Neckermanna (wideo making of)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
czy to prawda, że Value nie ma badań tv i kupuje przez pośredników?
odpowiedź