SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wakacyjna ramówka MTV

Wystartowała letnia promocja MTV, która potrwa od 26 czerwca do 13 sierpnia.

 Zgodnie z hasłem „100% zabawy w MTV”, akcja ma na celu dostarczenie widzom zwiększonej dawki rozrywki na wakacje. Każdy, kto będzie oglądał MTV w okresie od 26 lipca do 13 sierpnia ma szansę wygrać wartościowe nagrody - informuje Dominika Płaza z działu PR  MTV Polska.

Codziennie, w wybranych porach, na antenie MTV, będzie się ukazywała  minimum jedna litera bądź cyfra. Zadaniem widzów będzie odszyfrowanie ukrytej wiadomości. Widzowie będą mogli korzystać z podpowiedzi znajdujących się na stronie www.mtv.pl.

Co tydzień pięć osób, które najszybciej rozwiąże zagadkę, zgarnie po 500 zł, a pięćdziesiąt kolejnych - otrzyma gadżety MTV. Dodatkowo, na koniec lata pięciu najlepszych uczestników całej akcji wygra po 5000 zł, a stu pięćdziesięciu kolejnych otrzyma karnety na festiwal „Summer of Music Festival”.

Letnia promocja wchodzi na antenę stacji razem z wakacyjną ramówką. MTV, w przeciwieństwie do innych stacji telewizyjnych nie stawia na powtórki i na lato wprowadza dużo nowości.

Widzowie MTV będą mogli obejrzeć drugą serię „Miasteczka South Park”, nowe odcinki „W rytmie MTV”, a także dwa premierowe seriale „Modelki z Miami” i „Pogromcy rekordów”.

„Klasa MTV” opuszcza szkolne mury i przenosi się w plener, na obozy młodzieżowe. Z kolei „Rap Pakamera” porzuca studio i rusza w trasę po letnich imprezach hip-hopowych.  Latem w MTV będzie dużo słońca i zabawy.

Letnia akcja MTV jest promowana na antenie stacji oraz na jej stronie internetowej i za pośrednictwem biuletynu MTV. Kampania reklamowa objęła magazyny: Dziewczyna, Popcorn, Komputer Świat, CKM, Cosmopolitan, Ślizg, Repertuar Multikina oraz stacje radiowe: Eska, Radiostacja i RMF MAXXX.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wakacyjna ramówka MTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl