SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,20 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku

Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” po trzech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,20 mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i wiceliderem w grupie 16-49.

Article

„Wakacyjną trasę Dwójki” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, począwszy od 28 czerwca 2020 roku. Średnia widownia trzech pierwszych koncertów (do 12 lipca) wyniosła 1,20 mln osób, co przełożyło się na 9,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,41 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory zdecydowanie największą widownię, wynoszącą 1,85 mln oglądających, zgromadził koncert z Ostródy z 5 lipca. Był to jedyny koncert, który nie konkurował z wieczorami wyborczymi, które miały miejsce 28 czerwca i 12 lipca.

„Wakacyjna trasa Dwójki” względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 330 tys. widzów. Wówczas koncerty (w okresie od 23 czerwca do 14 lipca 2019 roku) oglądało 1,53 mln osób, co przełożyło się na 12,10 proc. udziału w 4+, 10,21 proc. w 16-49 oraz 10,89 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 8,47 proc. Trzeci jest TVN (7,18 proc.), a czwarty - Polsat (6,93 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka jest liderem, a w grupie 16-59 lat stacja zajmuje drugą lokatę.

Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę przyświeca hasło „Lato, muzyka, zabawa”. Imprezy odbywają się w różnych polskich miastach.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,20 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Manek
klapa i klapa mln kasy nie oglądam TVP
13 6
odpowiedź
User
Jurek
same playbacku po wyborach nie oglądamy TVP
10 4
odpowiedź
User
m.
disco polo, więcej disco polo i w następną niedzielę znowu disco polo. Poziom rozrywki TVP.
17 3
odpowiedź
User
jurek
klapa i klapa mln kasy nie oglądam TVP
zadna klapa tylko dwa koncerty w czasie 1 i 2 tury wyborow
15 3
odpowiedź
User
gośc
za tydzień powinno być zdeczydowanie lepiej stawiam na 2.mld 12 widzów
2 8
odpowiedź