SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wal-Mart odebrał Coca-Coli miano czołowej marki świata

Największa na świecie sieć sklepów handlowych Wal-Mart zdetronizowała Coca-Colę w opracowywanym przez firmę Brand Finance rankingu 500 czołowych marek świata.

Coca-Cola straciła swój tytuł po raz pierwszy od 2007 roku kiedy miała miejsce pierwsza edycja rankingu, podczas gdy Wal-Mart awansował o trzy pozycje w porównaniu z poprzednią jego odsłoną.

Jednak pomimo spadku na drugie miejsce, Coca-Cola wciąż jest daleko przed swoim największym rywalem czyli Pepsi, które znalazło się dopiero na 19. pozycji.

Wysoki wzrost zanotowała z kolei marka McDonald's, przydzielona w najnowszej edycji rankingu Brand Finance Global 500 do sektora handlowego. Awansowała ona z 22. na 12. miejsce, a jej wartość oszacowano na 20 miliardów dolarów.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wal-Mart odebrał Coca-Coli miano czołowej marki świata

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl