SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Waldemar Izdebski nowym prezesem Polskich Badań Czytelnictwa

Waldemar Izdebski został wybrany na nowego prezesa Polskich Badań Czytelnictwa przez obradujący w Warszawie Zjazd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Izdebski będzie prezesem PBC przez dwa lata. Dotąd pracował w tej spółce jako dyrektor ds. badań. W przeszłości był szefem agencji Media Express, dyrektorem marketingu w Grupie Wydawniczej Polskapresse, a także piastował taką samą funkcję w Domu Prasy Regionalnej Mediatak.

Oprócz Waldemara Izdebskiego kandydatem na prezesa PBC był też piastujący funkcję prezesa spółki od połowy 2009 roku Adam Wojdyło. Jednak ostatecznie nie kandydował do zarządu, co tłumaczył przyczynami osobistymi.

Polskie Badania Czytelnictwa to konsorcjum największych polskich wydawców prasy, dbające o standard badań czytelnictwa tytułów prasowych.

Dołącz do dyskusji: Waldemar Izdebski nowym prezesem Polskich Badań Czytelnictwa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Panie Waldku, Pan się nie boi! Cała prasa murem za panem stoi! Ma Pan szansę z najgorsego projektu badawczego w Polskich mediach zrobić jeszcze gorszy. Proponuję na przykład obowiązujący obecnie podstawowy wskaźnik CCS mnożyć razy index 2 (bo przecież każdy czytelnik ma dwoje rodziców)! Albo jeszcze lepiej - dodawać Pet Index! W Polsce jest przecież 7 milionów zwierząt domowych, to pół zwierzęcia na gospodarstwo domowe, czyżby one nie czytały? Śmiało należy CCS mnożyć x Parents Index i następnie x Pet Index! I wtedy wyniki czytelnictwa wreszcie będą zadowalające; nikt nie zauważy, że istnnieje zależność między sprzedażą prasy, a czytelnictwem:-)
odpowiedź