Walk Creative wygrała przetarg Fundacji DKMS

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej kampanii społecznej dla Fundacji DKMS - organizacji non-profit, zajmującej się walką z nowotworami krwi i innymi chorobami układu krwiotwórczego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Walk Creative wygrała przetarg Fundacji DKMS

Zadaniem agencji jest przygotowanie nowej kampanii społecznej, która będzie uświadamiać, że pacjenci z nowotworami krwi nadal – pomimo już ponad 2 mln zarejestrowanych potencjalnych dawców w Polsce - potrzebują i szukają zgodnych dawców szpiku, ponieważ jest to dla nich często jedyna szansa na pokonanie choroby. 

Kampania obejmie komunikację w telewizji, digitalu, outdoorze oraz w kanałach social media. Walk Creative odpowiada zarówno za stworzenie koncepcji kreatywnej, jak i realizację kampanii.

- Szukaliśmy agencji, której podejście wyjdzie poza standardowe koncepcje, tak aby z naszym przekazem i misją skutecznie docierać do społeczeństwa, angażować je w pomoc pacjentom z nowotworami krwi i oraz zachęcać do rejestracji jako potencjalni dawcy szpiku. Wybraliśmy Walk Creative, ponieważ przekonała nas oryginalnym pomysłem, zrozumieniem tematu i nowym podejściem do komunikacji fundacji. Efekty naszej współpracy poznacie już wkrótce – komentuje Joanna Zduńczyk, kierownik działu marketingu Fundacji DKMS.

Efekty współpracy będzie można zobaczyć we wrześniu.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie