SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Waluty lubią ruch” w kampanii nowej odsłony Walutomatu

Startuje kampania reklamowa wspierająca rebranding serwisu wymiany walut Walutomat.pl (należącego do firmy Currency One). Akcję, pod hasłem „Waluty lubią ruch”, przygotowała agencja Opcom.

Article

Przedstawiciele Walutomatu nie ujawniają na razie, jak mocno serwis zmieni się 15 września. Pewne jest jedynie, że nadal będzie działał pod dotychczasową nazwą.

Kampania reklamowa będzie obejmować cztery spoty (emitowane m.in. na YouTubie), reklamy display, aktywności w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn) oraz stronę walutylubiaruch.pl.

Za strategię, kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Opcom, która pozyskała to zlecenie w przetargu (nie podano, które inne firmy brały w nim udział).

Poprzednią dużą kampanię reklamową Walutomatu, pokazującą bohaterów dobrych wymian, przygotowała agencja WideOpen (zobacz szczegóły).

W czerwcu br. Walutomat.pl odwiedziło 134,1 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Waluty lubią ruch” w kampanii nowej odsłony Walutomatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl