SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wargorr ze Świętym Mikołajem i „Słodko i wytrawnie” promują słodycze Wedel na Boże Narodzenie (wideo)

Wystartowała bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy marki E.Wedel, przygotowana i realizowana przez firmy Grandes Kochonos, OMD Macroscope, Opus Film, 24/7 Communication i Cosmo. Akcja obejmuje przede wszystkim reklamy z Wargorrem i Świętym Mikołajem oraz program telewizyjny „Słodko i wytrawnie”.

Article

W bożonarodzeniowych reklamach Wedla kosmita Wargorr spotyka się na swoim statku kosmicznym ze Świętym Mikołajem, od którego z niewielkimi problemami dostaje słodycze promowanej marki. Potem przejmuje jego rolę i obdarowuje swoich podwładnych.

Wargorr występuje w kampaniach reklamowych Wedla od września br. pod hasłem „Poczuj dziecięcą radość”. Poprzednie spoty pokazywały, jak w poszukiwaniu tej radości przyleciał na Ziemię i próbował skopiować recepturę czekolady Wedel.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Obecna odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji (w stacjach ogólnopolskich, regionalnych i tematycznych), internecie (serwisy VoD, opcja złożenia niestandardowych życzeń świątecznych poprzez stronę Wedel.pl, aktywności w social media) oraz punktach sprzedaży.

Akcja obejmie również 10 odcinków programu kulinarnego „Słodko i wytrawnie” w TVP2. Joanna Klimas-Profus, mistrzyni czekolady E.Wedel i Agnieszka Kozak będą w nim pokazywać, jakie różne dania (nie tylko słodkie) można przygotować z produktów Wedel.

Nowy spot z Wargorrem przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom produkcyjny Opus Film, działania w internecie realizuje agencja Cosmo, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Macroscope, a działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wargorr ze Świętym Mikołajem i „Słodko i wytrawnie” promują słodycze Wedel na Boże Narodzenie (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wielkie jaja
Gratuluje agencji Grandes Kochonos odwagi w zabijaniu marki Wedel razem z jej historia i tradycjami.
17 8
odpowiedź
User
x
wielkie jaja - nawet w nicku widać w Tobie potrzebę sprowadzania wszystkiego do polskiego poziomu
9 13
odpowiedź
User
sernick
wiele skansenów wypełnia historia i tradycja. tylko jakoś życia w nich mało.
8 8
odpowiedź
User
DW
Durne to strasznie.
9 8
odpowiedź
User
Perwers
Ten finał z żołnierzami na kolanach Wargora jest... perwersyjny :-) agencje reklamowe powinny zastanowić się co śmieszy 90% Polaków a co już tylko 0,5% z klubów do których chodzą...
8 9
odpowiedź