Warka prezentuje nowe smaki

Na półki trafia właśnie Warka Energy 0,0% Original i Warka Energy 0,0% Arbuz (Grupa Żywiec). Obok tego marka przygotowała dwie nowe, bezalkoholowe propozycje – Warka Radler 0,0% Wiśnia z Cytryną i Warka Radler 0,0% Brzoskwinia z Mandarynką.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Warka prezentuje nowe smaki
fot. materiały prasowe

Po zeszłorocznej premierze Warki Energy 0,0% na rynku pojawiły się właśnie nowe smaki – Warka Energy 0,0% Original – o smaku klasycznego napoju energetycznego i Warka Energy 0,0% Arbuz. Oba z dodatkiem kofeiny, witamin i cynku. W portfolio marki znajdują się jeszcze Warka Energy 0,0% Mango i Cytrusy oraz Warka Energy 0,0% Ananas i Marakuja. Produkty są dostępne w puszcze 0,5 l w sklepach w całej Polsce.

Warka rozszerza portfolio

Na Planecie Warka orzeźwienie jest zawsze na wyciągnięcie ręki dzięki bezalkoholowym radlerom smakowym. Warka Radler przygotowała na ten sezon wyjątkowe nowości smakowe – Warka Radler 0,0% Wiśnia z Cytryną i Warka Radler 0,0% Brzoskwinia z Mandarynką. W sklepach dostępne są jeszcze Warka Radler 0,0% Cytryna, Warka Radler 0,0% Grejfrut z Pomarańczą. Wyłącznie w sieci sklepów Żabka można kupić Warkę Radler 0,0% Opuncja z Cytrusami.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]