Warmia i Mazury znów promują się jako region do inwestycji

Ruszyła druga edycja kampanii samorządu województwa warmińsko-mazurskiego. Celem działań realizowanych pod hasłem „Zobacz swój biznes na Warmii i Mazurach” jest pokazanie regionu jako atrakcyjnego miejsca do życia, odpoczynku i pracy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Warmia i Mazury znów promują się jako region do inwestycji

- Warmia i Mazury to nie tylko malownicza przyroda, to także obszar, który stawia na czyste, ekologiczne i ekoinnowacyjne technologie, rozwijane między innymi w regionalnych ośrodkach badawczych. Bogata infrastruktura dróg krajowych i ekspresowych, dostęp do lotniska, portu i transportu morskiego, a także rozbudowana sieć linii kolejowych to duże ułatwienie logistyczne dla każdego rodzaju biznesu. Uniwersytet oferuje ponad 70 kierunków nauczania, zapewnia również stały dostęp do wykwalifikowanych pracowników oraz doskonałej kadry kilku tysięcy naukowców. To wszystko sprawia, że województwo warmińsko-mazurskie jest atrakcyjnym miejscem do pracy, relaksu i życia - mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego.

To już druga odsłona kampanii. Pierwsza została zrealizowana w 2022 roku pod hasłem „Tutaj kreacja to rekreacja. Stwórz swój biznes na Warmii i Mazurach”. Billboardy w formacie 3D pojawiły się wówczas w Gdyni, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu oraz Warszawie, co przełożyło się na ponad 14 milionów kontaktów z reklamą.

Teraz billboardy przygotowane w technice 3D z wykorzystaniem komponentów z recyklingu, pojawiły się w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie i we Wrocławiu.

Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu „Promocja gospodarcza Warmii i Mazur 2020+” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu