Warner Bros. Discovery z nowym szefem dystrybucji w Polsce

Michał Walewski, dotąd dyrektor sprzedaży Warner Media w Polsce, objął stanowisko dyrektora dystrybucji polskiego oddziału Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiadać będzie za dystrybucję wszystkich kanałów należących do grupy w Polsce.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Warner Bros. Discovery z nowym szefem dystrybucji w Polsce

Walewskiemu podlegają zespoły, które dotychczas zajmowały się dystrybucją w obu firmach. Oznacza to, że połączony dział odpowiada za dystrybucję kanałów z portfolio dawnej TVN Grupy Discovery, jak i kanałów dawnego Warnera, czyli m.in. HBO, Cinemaxa, Cartoon Network czy Warner TV.

W ramach zmian powstał też obszar strategii komercyjnej. W okresie kształtowania się nowych struktur stanowisko dyrektora projektu ds. strategii dystrybucyjnej będzie zajmował Tomasz Parfienowicz, który jako dyrektor działu strategii komercyjnej i dystrybucji, dotąd nadzorował dystrybucję kanałów z portfolio TVN i Discovery.

Zarówno Michał Walewski, jak i Tomasz Parfienowicz, będą raportować bezpośrednio do Doroty Żurkowskiej, członkini zarządu TVN Warner Bros. Discovery odpowiedzialnej za dystrybucję, Eurosport i rozwój biznesu

- Nowa struktura dystrybucji pozwoli Warner Bros. Discovery w Polsce w pełni wykorzystywać obecne zasoby i stać się jeszcze lepszym partnerem dla dystrybutorów. Grupa będzie mogła zaoferować im kompleksową ofertę, spełniającą oczekiwania klientów z każdego segmentu, od basic po premium - informuje Wirtualnemedia.pl grupa Warner Bros. Discovery.

Zespół stacji iTVN, który do tej pory działał w ramach obszaru dystrybucji, dołącza do pionu programowego i będzie dotąd zarządzany przez Dorotę Eberhardt.

Michał Walewski od 14 lat w Warner Media

Michał Walewski z Warner Media w Polsce związany jest od 14 lat. Pełnił kolejno funkcje menedżera ds. sprzedaży, key account managera, senior key account managera i dyrektora sprzedaży. W 2021 r. wszedł do zarządu spółki HBO Polska.

Tomasz Parfienowicz od 2018 r. piastował w TVN Grupie Discovery funkcję dyrektora działu strategii komercyjnej i dystrybucji (początkowo międzynarodowej, a od 2020 r. też krajowej). Wcześniej w Discovery Networks pełnił stanowisko distribution strategy & business development directora na polski rynek. W przeszłości związany był też m.in. z Viacomem (obecnie Paramonut Global).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"