SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jest odpowiedź Lidla na akcję z maskotkami Biedronki. Pluszaki z bajek Disneya w akcji „Warzywa i owoce mają supermoce!"

W poniedziałek 30 sierpnia startuje wspólna akcja lojalnościowa sieci Lidl i Disneya „Warzywa i owoce mają supermoce!". W ramach promocji do nabycia są maskotki Svena z Krainy Lodu czy Simby z Króla Lwa.

Article

Promocja Lidla „Warzywa i owoce mają supermoce!" rozpocznie się w poniedziałek, 30 sierpnia i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów. Lidl i Disney chcą zachęcać w niej najmłodszych do zdrowych nawyków żywieniowych.

Zasady akcji „Warzywa i owoce mają supermoce!"

Za każde wydane 50 zł w Lidlu, gdy w w  koszyku znajdzie się przynajmniej jedno warzywo lub jeden owoc, otrzymamy 1 pieczątkę. Aby otrzymać maskotkę potrzebujemy zebrać 20 pieczątek oraz dopłacić 1 grosz.

Wśród 6 limitowanych zabawek znajdziemy renifera Svena z Krainy Lodu, psa Pluto z Teraz Miki, Simbę z Króla Lwa, Tuptusia z bajki Bambi oraz świnkę Pua z bajki Vaiana.

Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe lub rekwizyty tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt, a także karty Lidl.

Lidl z kolejną akcją maskotkową

„Warzywa i owoce mają supermoce!" to już kolejna lojalnościowa sieci Lidl z maskotkami.  W 2017 roku przeprowadzono akcję „Lidlaki z Ryneczku”, w ramach której do zdobycia było sześć rodzajów pluszaków w kształcie warzyw i owoców.

W 2019 roku akcję przeprowadzono ponownie, a do zdobycia były maskotki przypominające leśne zwierzątka.

Z kolei 26 sierpnia sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zacznie kolejną akcję lojalnościową, w której do zdobycia będą maskotki ze zwierzętami. W ostatnich latach realizowała takie kampanie pod nazwami „Gang Świeżaków”, „Gang Słodziaków” i „Gang Fajniaków”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jest odpowiedź Lidla na akcję z maskotkami Biedronki. Pluszaki z bajek Disneya w akcji „Warzywa i owoce mają supermoce!"

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bart
50 PLN x 20 = 1000 PLN za sztukę. I to wszystko za malutkie maskotki które pewnie latają bez łaski na Alibabie za max. kilkanaście PLN. No i trzeba się spieszyć z wydawaniem hajsu, bo te frukta tylko do 16 października rozdają. :)
12 6
odpowiedź
User
Tia
50 PLN x 20 = 1000 PLN za sztukę. I to wszystko za malutkie maskotki które pewnie latają bez łaski na Alibabie za max. kilkanaście PLN. No i trzeba się spieszyć z wydawaniem hajsu, bo te frukta tylko do 16 października rozdają.


Zawsze mnie bawiły tego typu kalkulacje... zupełnie pomijają fakt posiadania na koniec pełnowartościowych produktów spożywczych, wartych 1000 zł. PS. I uprzedzając ewentualne komentarze... to nie jest wymiana zdań o wartości produktów oferowanych przez Lidl. Finalnie we wszystkich sieciach są warte tyle samo lub bardzo podobnie.
10 2
odpowiedź
User
ciekawe
Lidl i Biedra przodują w kampaniach mających na celu rozkręcanie już gigatncznego konsumpcjonizmu. Widać to w piątki, kiedy to ludzie kupują tyle, jak by jutro była Wigilia. Nie wierze, że to wszystko zostaje zjedzone.

Ale jak mamy maskotki, piosenki z refrenem Kup więcej i promocje kup 10 sztuk, a jedna sztuka gratis, to jest efekt. A do tego opowieścim, że jajka za 3 zł są eko i Polskiego rolnika. Na pewno.
10 0
odpowiedź