Wavemaker z nowym logo i pozycjonowaniem „Positive Provocation”

Agencja mediowa Wavemaker (GroupM) wprowadza globalnie nowe logo. Odświeżenie wizerunku marki wiąże się z nowym sposobem pracy. - Nowe pozycjonowanie i model pracy ma nam pozwolić sprawniej obsłużyć codzienne, ale i strategiczne wyzwania biznesowe klientów - wyjaśnia Paweł Gala, szef Wavemaker w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker z nowym logo i pozycjonowaniem „Positive Provocation”

Agencja posługuje się nowym logo i nową identyfikacją wizualną od środy. Wprowadzono też nową metodykę pracy - provocative planning, która ma odwoływać się m.in. do kwestionowania schematów, poszukiwania nieoczywistych obszarów wzrostu dla obsługiwanych marek i twórczego wykorzystania nowych technologii.

- Modele wzrostu z przeszłości nie będą służyć przyszłości. Ustalone podejścia i tradycyjne myślenie są eksplodowane w każdym sektorze, na każdym rynku. Wyjątkowy wzrost wymaga teraz niewygodnych zmian. Ta zmiana wymaga odwagi od naszych klientów i od naszych ludzi. Wavemaker to rozumie, dlatego wprowadzamy nową identyfikację wizualną, która odzwierciedla nasze prowokacyjne, a nawet nieustraszone podejście - uzasadnia Toby Jenner, globalny szef Wavemaker.

Nowe pozycjonowanie i model pracy ma nam pozwolić sprawniej obsłużyć codzienne, ale i strategiczne wyzwania biznesowe klientów. Tworzymy system pracy, który nazwaliśmy wewnętrznie Systemem Operacyjnym Wavemaker i który w jednym miejscu gromadzi nasze narzędzia, plany oraz wiedzę. Usprawni to pracę i przyspieszy  tworzenie rekomendacji dla marketerów - będziemy w stanie szybciej i celniej identyfikować te obszary marketingu klientów, których wzmocnienie przełoży się na największy wzrost ich biznesu - dodaje Paweł Gala, szef Wavemaker.

Agencja niedawno ogłosiła pozyskanie nowych klientów, wśród których są m.in. Huawei, AXA, Pernod Ricard, Rappi.

Wavemaker globalnie zatrudnia 7600 pracowników, polski zespół agencji liczy 300 specjalistów z różnych dziedzin marketingu (planowanie i zakup mediów, analityka, badania, tworzenie treści).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu