Wavemaker z nowym logo i pozycjonowaniem „Positive Provocation”

Agencja mediowa Wavemaker (GroupM) wprowadza globalnie nowe logo. Odświeżenie wizerunku marki wiąże się z nowym sposobem pracy. - Nowe pozycjonowanie i model pracy ma nam pozwolić sprawniej obsłużyć codzienne, ale i strategiczne wyzwania biznesowe klientów - wyjaśnia Paweł Gala, szef Wavemaker w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker z nowym logo i pozycjonowaniem „Positive Provocation”

Agencja posługuje się nowym logo i nową identyfikacją wizualną od środy. Wprowadzono też nową metodykę pracy - provocative planning, która ma odwoływać się m.in. do kwestionowania schematów, poszukiwania nieoczywistych obszarów wzrostu dla obsługiwanych marek i twórczego wykorzystania nowych technologii.

- Modele wzrostu z przeszłości nie będą służyć przyszłości. Ustalone podejścia i tradycyjne myślenie są eksplodowane w każdym sektorze, na każdym rynku. Wyjątkowy wzrost wymaga teraz niewygodnych zmian. Ta zmiana wymaga odwagi od naszych klientów i od naszych ludzi. Wavemaker to rozumie, dlatego wprowadzamy nową identyfikację wizualną, która odzwierciedla nasze prowokacyjne, a nawet nieustraszone podejście - uzasadnia Toby Jenner, globalny szef Wavemaker.

Nowe pozycjonowanie i model pracy ma nam pozwolić sprawniej obsłużyć codzienne, ale i strategiczne wyzwania biznesowe klientów. Tworzymy system pracy, który nazwaliśmy wewnętrznie Systemem Operacyjnym Wavemaker i który w jednym miejscu gromadzi nasze narzędzia, plany oraz wiedzę. Usprawni to pracę i przyspieszy  tworzenie rekomendacji dla marketerów - będziemy w stanie szybciej i celniej identyfikować te obszary marketingu klientów, których wzmocnienie przełoży się na największy wzrost ich biznesu - dodaje Paweł Gala, szef Wavemaker.

Agencja niedawno ogłosiła pozyskanie nowych klientów, wśród których są m.in. Huawei, AXA, Pernod Ricard, Rappi.

Wavemaker globalnie zatrudnia 7600 pracowników, polski zespół agencji liczy 300 specjalistów z różnych dziedzin marketingu (planowanie i zakup mediów, analityka, badania, tworzenie treści).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?