Wavemaker uruchamia Warsaw Center of Excellence, na czele Jakub Komorowski

Agencja mediowa Wavemaker, działająca w ramach GroupM uruchomiła Warsaw Center of Excellence - dywizję do obsługi międzynarodowych klientów. Na jej czele stoi Jakub Komorowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker uruchamia Warsaw Center of Excellence, na czele Jakub Komorowski
Jakub Komorowski

Sedno nowej usługi Wavemaker stanowią optymalizacja inwestycji w obrębie globalnych platform, poszukiwanie innowacji w obrębie kampanii digital marketingowych i koordynacja działań prowadzonych na różnych rynkach.

Uruchomione właśnie w polskim oddziale tej agencji Warsaw Center of Excellence jest partnerem dla reklamodawców szukających międzynarodowego, bądź regionalnego, partnera mediowego, przede wszystkim w zakresie zakupu kampanii w mediach biddable (dostępnych w modelach aukcyjnych).  

Warszawski oddział Wavemaker w takiej formule współpracuje już z licznymi markami, m.in. Colgate Palmolive, Huawei, Honor czy Hill’s.  

- Jako największy rynek w regionie CEE, ze świetnie wykształconymi specjalistami i konkurencyjnymi, na tle Europy, kosztami usług, mamy dla międzynarodowych marek mocną propozycję biznesową – mówi Paweł Gala, CEO Wavemaker - W ostatnich latach obserwujemy centralizację struktur marketingowych, jej znakiem są choćby coraz liczniejsze postępowania przetargowe rozgrywane z poziomu regionu. Szukając większej efektywności inwestycji, marketerzy szukają też partnerów, którzy na globalnym lub regionalnym poziomie będą potrafili skuteczniej zainwestować ich budżety marketingowe – dodaje.

- Sens takich scentralizowanych inwestycji widać w szczególności w obszarze globalnych platform. Tylko dwóch największych graczy, Meta i Google, przyciągnie w tym roku ok. 40 proc. światowych budżetów mediowych*,  a  w regionie CEE ich udział zbliża się do 25 proc. Tworzy to potężny kawałek biznesu, którym potrafimy zarządzać efektywniej w skali kilkunastu czy kilkudziesięciu rynków – mówi Jakub Komorowski, szef nowej struktury Wavemaker.

Wsparcie na gruncie innowacji

Warsaw Center of Excellence wspiera też marketerów na gruncie innowacji, często skalowalnych w obrębie obsługiwanych terytoriów. Bliska współpraca ze współtworzoną przez GroupM marką mSpark, platformą innowacji i akceleratorem start-upów z branży technologicznej, zapewnia reklamodawcom dostęp do najświeższych rozwiązań mar-tech.  

Jakub Komorowski, szef Warsaw Center of Excellence, ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy. Z Wavemaker (wcześniej – Maxusem) jest związany od 2007 roku, gdzie przeszedł kolejne szczeble kariery – od media plannera, przez group account directora, po regional business unit directora. W Warsaw Center of Excellence wykorzysta wieloletnie doświadczenie w tworzeniu hubów dla regionalnych marek, a także rozbudowaną bazę narzędzi do planowania i optymalizacji międzynarodowych kampanii. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej