SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wawel rusza z nową komunikacją marki (wideo)

Firm Wawel, producent słodyczy startuje z zupełnie nową i inną niż dotychczas komunikacją marki. W kampanii wizerunkowej pod hasłem „Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” stawia na swoją flagową kategorię - czekolady.

Article

Marka w nowej komunikacji postawiła nacisk na flagową w swoim portfolio kategorię czekolad. Idea kampanii skupia się na długotrwałym i dokładnym procesie konszowania, który stoi za szlachetnym smakiem tych produktów.

W nowej reklamie pokazuje jak bardzo w konszowaniu ważny jest czas, który odpowiada za intensywny smak czekolady.  

Nowy spot telewizyjny odbiega od dotychczasowych. Pełną kolorów komunikację teraz zastąpiono takimi wartościami jak czekoladowość, eksperckość oraz tradycja.

- Cieszę się, że w nowej komunikacji możemy skoncentrować się na kluczowej kompetencji marki Wawel jaką jest produkcja wyjątkowych w smaku czekolad. Udało nam się pokazać sekret, który stoi za tym smakiem, tak istotny element procesu produkcji czekolady. Liczę na to, że nowa komunikacja pokaże markę Wawel w nieco innym niż dotychczas świetle, a to dopiero pierwszy krok w kierunku większych zmian w wizerunku marki– mówi Monika Kowalewska, dyrektor marketingu Wawel SA.

 

Działania reklamowe w ramach nowej kampanii objęły telewizję, działania digitalowe, PR oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny, strategię oraz realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Bardzo wybrana w przetargu i dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy FullSix Media (TV) oraz agencja Harbingers (digital).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wawel rusza z nową komunikacją marki (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iwona S
Rany ale masakra... tzw Polski Adwertajzing :) Dramat koncepcji, dramat egzekucji, dramat goni dramat. Wazne, ze marketing spod Wawelu zadowolony :)
odpowiedź
User
chodząca empatia
Rany ale masakra... tzw Polski Adwertajzing Dramat koncepcji, dramat egzekucji, dramat goni dramat. Wazne, ze marketing spod Wawelu zadowolony


Iwona, nie martw się. Może wygracie jakiś przetarg niebawem. Zła passa musi zostać przełamana! Trzymam kciuki za Was!
odpowiedź
User
AdMan
Generyczna i bardzo bezpieczna, niczym nie wyróżniająca się koncepcja marki.
Używana w brandach alkoholowych i foodowych / dojrzewających...
W takim razie czym Wawel chce odróżnić się od marki np. Lind?
odpowiedź