SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wawel wybiera dom mediowy

Firma Wawel, producent słodyczy prowadzi przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy Mets, działający w ramach agencji Wavemaker (GroupM).

Wawel nie ujawnia szczegółów dotyczących przetargu. Nie podaje liczby i nazw uczestniczących w nim agencji ani terminu jego rozstrzygnięcia.

Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych tego marketera odpowiada Mets, dom mediowy działający w ramach agencji Wavemaker (GroupM). Agencja obroniła budżet tego klienta wiosną ub.r. pokonując w nim pięciu konkurentów.

Umowa z Mets została wówczas podpisana do końca 2018 roku, z możliwością ewentualnego przedłużenia.

Dołącz do dyskusji: Wawel wybiera dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl