SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

We wrześniu spadła oglądalność stacji z grupy TVN

Oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowo wyniosła wewrześniu 22,2% wobec 23,3% przed rokiem, poinformowała spółka wkomunikacie. W tzw. peak time (18:00-23:00) oglądalność stacji zgrupy TVN spadła do 25,0% wobec 25,9% we wrześniu 2008 r.

Oglądalność sztandarowego kanału TVN liczona całodobowa wyniosławe wrześniu 16,9% wobec 18,0% przed rokiem, podała spółka powołującsię na dane ABG Nielsen Media Research. W peak time oglądalnośćkanału TVN spadła o 0,7 pkt do 20,9%.

"Kanał TVN odnotował tak znakomite wyniki pomimo dużejpopularności wydarzeń sportowych emitowanych przez naszych głównychrywali. Nasze programy z sukcesem rywalizowały ze zmaganiamipolskiej reprezentacji piłkarskiej, ze zwycięskimi dla PolakówMistrzostwami Europy w Siatkówce oraz odbywającymi się w PolsceMistrzostwami Europy w Koszykówce" - czytamy w komunikacie prasowymspółki.

W grupie docelowej (16-49 lat) całodobowa oglądalność stacji zgrupy TVN wyniosła we wrześniu 23,2% (samego kanału TVN - 17,7%)wobec 24,1% (TVN - 18,6%) rok wcześniej. W grupie docelowej, w peaktime - oglądalność stacji należących do grupy wyniosła 25,2% (TVN -20,9%) wobec 25,7% (TVN - 21,3%) przed rokiem.

W I połowie 2009 roku grupa TVN miała 119,92 mln zł zysku wobec271,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1015,13mln zł wobec 951,19 mln zł. Wyłączając efekt konsolidacji ITINeovision, przychody spadły o 5,6% do 898 mln zł.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: We wrześniu spadła oglądalność stacji z grupy TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl