Web Search Factory i Smart Marketing Solutions wspólnie dla sportu

Firma doradcza Web Search Factory i agencja Smart MarketingSolutions podjęły decyzję o współpracy w zakresie marketingusportowego. Razem zamierzają oferować usługi zarówno klubom izawodnikom, jak i firmom chcącym promować się przez sport.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Web Search Factory Polska, firma badawcza specjalizująca się wstrategiach marketingowych i PR w internecie, oraz Smart MarketingSolutions, agencja zajmująca się m.in. doradztwem w zakresiebudowania strategii marketingowych i organizacją eventówsportowych, podjęły decyzję o współpracy w zakresie marketingusportowego. Firmy zamierzają razem stworzyć i rozwijać ofertęskierowaną zarówno do klubów i zawodników, jak i firm działającychw tej branży oraz tych chcących promować się przez sport.

- Wiele firm zastanawia się nad wejściem w marketing sportowy ichciałoby podjąć taką decyzję w oparciu o solidne dopasowanie doich potrzeb i strategii rozwoju - uzasadnia Krzysztof Kuwałek,prezes Web Search Factory Polska. - Potrzebują doradcy, któryzaproponuje im kompleksową strategię działań łączącą wiele kanałówpromocyjnych - dodaje.

W ramach wspólnych działań Smart Marketing Solutions zajmie sięprowadzeniem programów marketingowych i organizowaniem eventów,natomiast Web Search Factory Polska będzie odpowiedzialna zaprojektowanie i realizację kampanii e-marketingowych, budowaniestrategii dotyczących obecności w sieci, analitykę oraz Web PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową