SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czas na przyjemność” - historia słodyczy Wedel w jubileuszowej kampanii (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa słodyczy Wedel z okazji 170-lecia istnienia marki. Za jej obsługę reklamową odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi, Zenith i GoldenSubmarine.

Article

Narratorem jubileuszowego spotu Wedla jest Jan Wedel - wnuk założyciela tej firmy Karola Wedla. Krótko opowiada o jej historii, podkreślając, że przeniósł fabrykę na warszawski Kamionek, gdzie funkcjonuje do dziś.

W reklamie pookazywane są sceny z codziennego życia Polaków w różnych epokach, w których pojawiają się różne słodycze Wedla: czekolady, Ptasie Mleczko, lody i wafelki Pawełek. Jan Wedel przypomina, że w dwudziestoleciu międzywojennym symbolem marki byli zebra i chłopiec w czerwonym ubraniu, którzy ponownie w jej reklamach występowali przez kilka lat do połowy ub.r., a obecnie są widoczni na opakowaniach jej produktów.

Kampania jest realizowana pod hasłem „Czas na przyjemność od 170 lat”.

 

To kolejna kampania reklamowa Wedla w nowej konwencji kreatywnej. Cykl reklam z zebrą i chłopcem skończył się wraz po tym, jak obsługę reklamową marki straciła agencja PZL na rzecz Saatchi&Saatchi.

Pierwsza kampania Wedla przygotowana przez Saatchi&Saatchi ruszyła w październiku, promowano w niej czekoladę.

Działania marketingowe Wedla obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, za aktywności w internecie - agencja GoldenSubmarine, a za public relations - agencja Walk PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czas na przyjemność” - historia słodyczy Wedel w jubileuszowej kampanii (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wiesław
Od lat konsumenci piszą w komentarzach pod różnymi artykułami o Wedlu, że te produkty są za słodkie. Może czas uwzględnić te opinie z okazji jubileuszu?
odpowiedź
User
Polak 102
Taką mieli ładną historię a tak ją łatwo zniweczyli popierając manifestację że znakiem nzistowskiego pioruna. Stracliscie już niejednego klienta ta kampania już wam nie pomoże.
odpowiedź
User
Ais
Przecież te korpo słodycze nie stały nawet na tej samej półce co prawdzie wyroby Wedla. No ale jak się sprzedaje rodowe srebra za grosze to trzeba potem jeść syrop glukozowo fruktozowu z olejem palmowym
odpowiedź