Wedel reklamuje Ptasie Mleczko jako „dzienną i nocną dawkę relaksu” (wideo)

Nowa kampania reklamowa Ptasiego Mleczka (produkowanego przez Lotte Wedel) przekonuje, że może ono stanowić „dzienną i nocną dawkę relaksu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OMD, 24/7 Communication i Cosmo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Akcja jest oparta na dwóch spotach pokazujących osoby, które delektują się Ptasim Mleczkiem w ciągu dnia oraz wieczorem. Reklamy informują, jakim składnikom produkt zawdzięcza swój smak oraz że jest dostępny w nowych opakowaniach.

W poprzedniej kampanii, prowadzonej w okresie wakacyjnym, Ptasie Mleczko było promowane pod hasłem „Gdy robi się gorąco”.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Za kreację reklam odpowiada agencja Grandes Kochonos, za działania w internecie - agencja Cosmo, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję