SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wedlowskie Delicje Duo

1 kwietnia rozpoczęła się kampania outdoorowa (citylighty, billboardy w metrze) wspierająca wprowadzenie na rynek Wedlowskich Delicji Duo

1 kwietnia rozpoczęła się kampania outdoorowa (citylighty, billboardy w metrze) wspierająca wprowadzenie na rynek Wedlowskich Delicji Duo: dwóch ciasteczek w małym, poręcznym opakowaniu. Kreację przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Com. Kampania potrwa do 30 kwietnia br.

Tradycyjne Delicje w dużej paczce przeznaczone były głównie do konsumpcji w domu. Teraz, dzięki poręcznym opakowaniom Delicji DUO, smakiem ulubionych ciastek można się cieszyć wszędzie: w szkole, w drodze do pracy, w samochodzie, tramwaju, metrze itd.

Kampania powstała na bazie nowej strategii komunikacyjnej, pozycjonującej Delicje jako ciastka, które doskonale poprawiają nastrój oraz są idealne na każdą okazję, nie tylko na deser.

Pomysł kreatywny oparty jest na idei pokazania Delicji w kontekście miejskiej komunikacji, przemieszania się, bycia w ruchu - jako reflektorów samochodu z hasłem "Ruszaj z Duo", świateł tramwaju z hasałem "Przystanek na Duo" oraz jako głośniki w przenośnym radioodbiorniku z hasłem "Nastrój na Duo". Każdy z pomysłów utrzymany jest w innej kolorystyce, nawiązującej do różnych wariantów smakowych Delicji Duo.

Dołącz do dyskusji: Wedlowskie Delicje Duo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl