Według internautów za zakupy najbezpieczniej płacić kartą kredytową

Użytkownicy internetu wskazują kartę kredytową jako najbezpieczniejsze narzędzie do płacenia za zakupy, zarówno w przestrzeni cyfrowej, jak i tradycyjnie w sklepie.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Według internautów za zakupy najbezpieczniej płacić kartą kredytową
fot. Shutterstock.com

Z badania przeprowadzonego przez firmę TSYS wynika, że dla 42 proc. internautów karty kredytowe stanowią najbezpieczniejszy sposób płacenia za zakupy online. 35 proc. twierdzi, że są one najbezpieczniejsze także w tradycyjnych sklepach wyposażonych w terminale.

W tym drugim przypadku podobny odsetek (32 proc.) wskazał na gotówkę, a w przypadku płatności online drugą najczęściej wskazywaną metodą był PayPal.

Tymczasem na karty debetowe jako najbezpieczniejsze narzędzie do płatności wskazało tylko 12 proc. badanych w odniesieniu do zakupów online oraz 18 proc. w przypadku płacenia w kanale offline.

grafika

Przekonanie co do kart kredytowych wyraźnie wzrosło w ostatnich kilku latach. Jeszcze w 2013 r. jako preferowaną formę płatności wskazywało je 33 proc. amerykańskich internautów, a teraz jest to już 40 proc. W tym samym czasie znacząco zmalał odsetek preferujących karty debetowe: z 48 proc. do 35 proc. Na mniej więcej tym samym poziomie utrzymuje się poparcie dla gotówki (ok. 10 proc.).

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu