Filip Chajzer z największym profilem na Facebooku, najszybciej rósł profil Tomasza Wolnego

Wśród dziennikarzy mających swoje profile na Facebooku największą liczbą fanów może pochwalić się Filip Chajzer, ale to profil Tomasza Wolnego zanotował w tym okresie największy ich przyrost – wynika z najnowszego raportu Facebook Trends firmy Sotrender.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Filip Chajzer z największym profilem na Facebooku, najszybciej rósł profil Tomasza Wolnego
Zdjęcie z profilu instagramowego Filipa Chajzera promujące samochód

Czołówkę największych profili wśród dziennikarzy otwiera Filip Chajzer z liczbą 989 663 (wzrost o 2 proc.). Tuż za nim plasuje się Dorota Szelągowska z liczbą 865 413 fanów (-0,1 proc.). Podium zamyka Marcin Prokop, którego profil ma 500 797 fanów (+1 proc.).

Na czele rankingu profili najszybciej rosnących znalazł się profil Tomasz Wolny Tej, który w marcu odnotował 5 proc. wzrost liczby fanów (do 75 233). Drugie miejsce zajmuje Krzysztof “Pylu” Pytel z 3 proc. wzrostem (do 62 836). Trzecie miejsce należy do dziennikarza Przemysława Rudzkiego, który odnotował 2 proc. wzrost (do 45 417 fanów).

grafika

Najwięcej aktywności (interactivity index) odnotowano na profilu Filipa Chajzera - było ich 614 725. Tuż za nim plasuje się Marcin Meller, na profilu którego w marcu było 92 948 aktywności. Podium zamyka Przemysław Rudzki z liczbą 73 199 aktywności. 

Najczęściej na komentarze reagowali: Tomasz Michniewicz (92 proc. odpowiedzi), Bartek Fetysz (84 proc.) i Patrycjusz Wyżga (56 proc.). 

grafika

Szczególnie dużo storytellers zaobserwowano na profilach: Filipa Chajzera - 69 376 (+1028proc.), Marcina Prokopa - 13 786 (+15 proc.) i Tomasza Wolnego - 8 733 (+899 proc.). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały